Strona główna -> SZKOŁA PODSTAWOWA -> KLASY GIMNAZJUM
         IMIENINY:
 Kraków-Zakopane2017-06-02

31 maja klasy gimnazjalne IIa i IIb wyruszyły na 3-dniową wycieczkę. Opiekunami byli wychowawcy klas- pani Malina Górna oraz pan Leszek Kolman- i pedagog szkolny, pani Anna Kruk, oraz Pani Dyrektor Małgorzata Zielińska.

Pierwszy dzień zaczęliśmy od chodzenia po górach. Z przewodnikiem wybraliśmy się na Gubałówkę. Widzieliśmy też Giewont i mogliśmy zobaczyć sławnego ,,śpiącego rycerza”. W górach zaskoczył nas deszcz, ale na szczęście wszyscy zaopatrzyli się w płaszcze przeciwdeszczowe.

1 czerwca znów poszliśmy w góry. Naszym celem było Morskie Oko. Tego dnia pogoda dopisała, łącznie pokonaliśmy dystans około 22 km. Zobaczyliśmy też skocznie narciarskie. Wieczorem bawiliśmy się w termach ,,Gorący Potok”. Po pobycie w termach, z okazji Dnia Dziecka, opiekunowie zabrali nas do restauracji.

Ostatniego dnia pożegnaliśmy góry i pojechaliśmy zwiedzić Kraków. Podziwialiśmy dawną stolicę Polski. Widzieliśmy groby władców Polski w katedrze na Wawelu. Zobaczyliśmy także dzwon Zygmunta i ziejącego ogniem smoka wawelskiego. Odwiedziliśmy tez muzeum w podziemiach miasta. Każdy miał okazję zobaczyć na żywo ołtarz Wita Stwosza.

Wycieczka była udana. Pogoda dopisała i wszystkim gimnazjalistom podobał się ten wyjazd. Mieliśmy okazję zobaczyć rzeczy, które widzieliśmy dotąd tylko w książkach od historii.

GALERIA FOTOGRAFII

redaktor: Karolina Fajfer

<- powrót
 liczba odwiedzin: 3079556      online: 1

Copyright © Zespół Szkół w Mochach. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia