Strona główna -> KLASY GIMNAZJUM -> Projekt Edukacyjny
         IMIENINY:
 Motywy wędrowne w literaturze2014-06-18  

W projekcie brało udział 8 dziewcząt z klasy II b: Ewa Eszer, Angelika Jurek, Agata Kawala, Agata Koźlik, Manuela Mykaj, Jagoda Stasik, Aleksandra Szumska i Karolina Wolniczak. Projekt zakładał poszerzone wyjaśnienie terminu motyw wędrowny i przegląd funkcjonowania trzech motywów literackich w utworach omawianych w gimnazjum. Ponadto zaplanowana została inscenizacja dotycząca jednego z motywów, prezentacja multimedialna i wystawka.

Wybrałyśmy następujące motywy: walki dobra ze złem, miłości i podróży.

Na początku realizacji projektu (od listopada) skupiłyśmy się na przygotowaniu inscenizacji. Uczennice wyszukały scenariusz dotyczący motywu miłości pt. „Miłość od prehistorii do współczesności”. Po wielu próbach udało się zaprezentować inscenizację wszystkim gimnazjalistom na pierwszy dzień wiosny 21 marca. Powtórnie dziewczęta wystąpiły przed członkami Stowarzyszenia Przyjaciół Moch na zebraniu 8 kwietnia 2014 r., co zostało zauważone w lokalnej prasie.

Następnie uczennice podzielone na trzy grupy dokonały przeglądu utworów, w których wybrane motywy zostały wykorzystane i opracowały ich funkcjonowanie w tych utworach. Przygotowały prezentacje multimedialne, które zostały zaprezentowane uczniom klas II B i II A w dniu 18 czerwca 2014 r. Niestety, nie udało się przygotować wystawy.

Jedno jest pewne, projekt nie został zrealizowany zgodnie z planem w dwa miesiące, lecz trwało to znacznie dłużej. Jednakże prezentacje publiczne efektów projektu się odbyły, zatem można stwierdzić, że projekt został zrealizowany.

Renata Bortniak               


Fotki z występu dla Stowarzyszenia Przyjaciół Moch


redaktor: Naczelny  

<- powrót        
Komentarzy: 0Strona:    dodaj komentarz

 liczba odwiedzin: 3147726      online: 5

Copyright © Zespół Szkół w Mochach. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia