Strona główna -> SZKOŁA PODSTAWOWA -> Nauczyciele
         IMIENINY:
 My lubimy wycieczki! Nawet te, które odbywaliśmy... palcem po mapie ;)2006-07-28  

Może zacznę od tego, że pani Iza działała w projekcie „Szkoła marzeń”. Wspólnie z uczniami Gimnazjum przygotowywała folder „Poznajemy Wielkopolskę”, a w nagrodę za wspólną „pracę”, organizowała dla nich wycieczki po miejscach, które opisywali.
Jeśli chodzi o lekcję to...
Lekcje jak to lekcje... Trochę śmiechu, trochę nauki i wygłupów, z którymi, pod koniec roku szkolnego, pani już sobie nie radziła :P Próbowała nas uspokoić. Swoim podniesionym tonem, mówiła do nas i przyznam, że czasem osiągała to co chciała i siedzieliśmy spokojnie (pomyśleć, że czasem wystarczyło postraszyć nas tylko obniżeniem sprawowania ;)) No ale cóż się dziwić, przecież jak spokojnie usiedzieć w ławce, skoro każdy już żył wakacjami? ;) Oprócz końcówki roku szkolnego, na lekcjach potrafiliśmy się zachować (ale jak zawsze zdarzały się wyjątki ;).
Sprawdzanie naszej wiedzy:
Dla większości uczniów, najgorsze były kartkówki właśnie z map. Przeważnie były bardzo szczegółowe...
Oceny? - może lepiej przemilczmy tą kwestię ;]
Ściąganie na sprawdzianach, ach... z tym były różne przeboje! Spokojnym krokiem, pani przemierzała całą klasę, spoglądając, rozglądając się w różne miejsca ;] Każdy szmer przykuł uwagę pani Izy. Lecz mimo wszystko, dla uczniów nie ma rzeczy niemożliwych ;P
Do dziś nie potrafię zrozumieć jednego. Dlaczego pani Iza zawsze „czepiała się” gadatliwych dziewczyn z ostatnich ławek, a nie gadatliwych chłopaków z pierwszej? Ech... no cóż... Było minęło ;)

Co tu więcej pisać... może i już się powtarzam, lecz tu także napiszę, że mimo ciągłych uwag i innych „nieporozumień”, zawsze będę miło wspominać lekcje z panią Izą, tak jak i ją, jako nauczycielkę :)


<- powrót        
 liczba odwiedzin: 3691601      online: 1

Copyright © Zespół Szkół w Mochach. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia