Strona główna -> SZKOŁA PODSTAWOWA -> WSPÓLNIE
         IMIENINY:
 Pisarz Marcin Kozioł w naszej szkole...2019-05-31  

W naszej szkole od wielu lat realizowana jest akcja Cała Polska Czyta Dzieciom. Przez cały rok nauczyciele i zapraszani goście czytają dzieciom wybrane książki z literatury dziecięcej i młodzieżowej. W tym roku czytaliśmy książki o tematyce przyrodniczej, bo klasy I-III realizowały projekt "Przyjaciel przyrody”. W związku z tym 31 maja 2019 roku do szkoły zaproszono pisarza p. Marcina Kozioła, który jest autorem książek dla dzieci i młodzieży, m.in. lektury szkolnej (klasy 4-6) „Skrzynia Władcy Piorunów”, powieści „Tajemnica przeklętej harfy” wpisanej z „Złotą Listę Fundacji ABC XXI – Cała Polska czyta dzieciom” i podróżniczej serii „Wombat Maksymilian”, nagrodzonej prestiżowym Magellanem dla najlepszej książki podróżniczej dla dzieci roku 2016.

Pan Marcin najpierw spotkał się z przedszkolakami w bibliotece i w przedszkolu, następnie było spotkanie dla klas I-III, a na końcu dla starszych uczniów.

•    Dla przedszkolaków było spotkanie pt. "Stajnia pod tęczą – warsztat dla dzieci o koniach”

•    Dla klas I-III - Podróżnicze spotkanie z Wombatem Maksymilianem

•    Dla klas 4-6. Spotkanie z lekturą. Detektywi na kółkach, Nikola Tesla i elektryzująca nauka.

Spotkania były bardzo interesujące, opowieści pisarza poparte były fotografiami z jego podróży. Starsi uczniowie brali udział w "elektryzujących eksperymentach”. Uczniowie zadawali wiele pytań, a p. Marcin cierpliwie na nie odpowiadał. Potem rozdawał autografy, a kto chciał mógł zakupić jego książki.

GALERIA

Dziękuję Radzie Rodziców i sklepikowi uczniowskiemu "Grosik” za wsparcie finansowe związane z organizacją spotkania.

Elżbieta Wita                

redaktor: Naczelny  

<- powrót        
Komentarzy: 0Strona:    dodaj komentarz

 liczba odwiedzin: 4227610      online: 1

Copyright © Zespół Szkół w Mochach. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia