Strona główna -> RAMOL -> PIŁKA NOŻNA
         IMIENINY:
 Postęp był, ale nie wystarczył...2015-05-30  
Drugi mecz w Zbąszynku rozpoczął się podobnie, jak zeszłoroczne starcie, gdzie w pierwszych akcjach to nasza drużyna była groźniejsza, ale tym razem potwierdziła to strzeleniem gola. Kiedy jednak, mimo wciąż trwającego naporu gości, to gospodarze TKKF Zbąszynek strzela bramkę wyrównującą, wydawało się, że koniec może być podobny.
Jednak to nie załamuje ekipę RAMOLA, w której doszło do debiutów na kluczowych pozycjach i strzelamy jeszcze 2 gole! W dodatku są one wynikiem dobrej gry i przewagi w dogodnych sytuacjach, których jeszcze wiele marnujemy.
Jednak końcówka pierwszej połowy jest zła i dojrzałość, a przede wszystkim skuteczność gospodarzy bierze górę. To oni aplikują nam 2 bramki i na przerwę schodzimy z bilansem remisowym.
Gorzej, że po niej marazm trwa. Gospodarze grają o wiele lepiej, ale na szczęście nie tak skutecznie, jednak strzelają znów 2 bramki. My niestety swoje sytuacje marnujemy. Jednak odzyskujemy siły i wigor i końcówka meczu należy do nas. Jednak nam udaje się strzlić juz tylko jednego gola i ostatecznie przegrywamy mecz, w którym chyba zsłużyliśmy na remis.
Humorów to nam nie psuje i pomeczowe spotkanie we wspólnym gronie toczy się w niezwykle przyjaznej atmosferze i zadowolenia, że rozegraliśmy naprawdę dobry, a przecież pierwszy mecz tej wiosny na trawie.

redaktor: Naczelny  

<- powrót        
Komentarzy: 2Strona:  1  dodaj komentarz

  Ramolek2015-06-10 08:29:34

Kopiemy się nawet z młodszymi, ale na oficjalne mecze, turnieje trzeba mieć 35 lat. Na mecze towarzyskie, takie jak choćby ten ze Zbąszynkiem (u nich grało 2 czy nawet 3 młodszych) najczęściej też się drużyny zgadzają. Więc... zapraszamy!!

  chetny2015-06-09 21:22:40

33latka starcza by zwami pokopać piłeczke////

 liczba odwiedzin: 3566948      online: 1

Copyright © Zespół Szkół w Mochach. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia